.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار مازندران از میاندرود
شمال نیوز: استاندار مازندران صبح امروز بازدید خود را شهرستان میاندرود آغاز کرده است.

 ربیع فلاح جلودار صبح امروز از پروژه‌های عمرانی میاندرود بازدید کرد.

در این بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی این شهرستان که به صورت مسکوت مانده است بازدید می‌‌شود، همچنین بازدید از پروژه گردشگری ماهان لالیم در این شهرستان نیز در دستور کار استاندار مازندران قرار گرفته است.

در این بازدید میدانی علاوه بر ربیع فلاح جلودار، معاونان استاندار و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط نیز حضور دارند.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین قرار است در نماز جمعه این شهرستان نیز حضور یابد.

شهرستان میاندرود در مجاورت مرکز استان مازندران با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر دارای ترکیب جمعیتی 84 درصد روستایی است.این شهرستان در سال 91 به مرکزیت شهر سورک تاسیس شده و شغل بیشتر مردم این شهرستان در شهر و روستا کشاورزی است.

مشکلات و خطرات محور گهرباران و اتوبان جواد الائمه، وجود بافت قدیمی و روستایی در شهر سورک و نبود امکانات رفاهی و بهداشتی مناسب در این شهرستان به همراه مستاجر بودن ادارات، نبود یک مرکز فرهنگی و ورزشی استاندارد برای جوانان و نبود استخر گوشه‌ای از مشکلات این شهرستان است.

همچنین نبود حتی یک اداره، پمپ گاز و بانک در بخش گهرباران، کم‌بهره و کم فروغ ماندن سواحل بکر این منطقه، تردد خطرآمیز کامیون‌های شرکت‌های فراشهرستانی و در نتیجه توسعه نیافتگی، همه جانبه این شهرستان از دیگر موانعی است که مردم و مسئولان در میاندرود با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و توجه جدی استاندار مازندران را می‌طلبد.

شهرستان میاندرود دارای بیشترین سطح مزارع حاصل‌خیز در کل کشور با توجه به سرانه جمعیت آن است، مراکز مهمی همچون ایستگاه پرورش گوزن زرد خالدار ایرانی، ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد گاو میش، شرکت بزرگ و مکانیزه کشاورزی دشت‌ناز، شرکت چند هزار راسی گاو شیری مهدشت، دسترسی به راه آهن، دریا و ترمینال هوایی وجود شرکت‌های مهمی همچون نکا چوب، دخانیات، کشت و صنعت، پروژه گردشگری ماهان و ده‌ها امتیاز دیگر از ویژگی‌های این شهرستان است که آن را در عین محرومیت در مقایسه با دیگر شهرستان‌های کشور متمایز کرده است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.